Páginas

lunes, 21 de febrero de 2022

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO EN CENTROS PÚBLICOS

 Publicado o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacherelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Prazos para a tramitación dos procedementos de admisión e de matrícula do alumnado:


Normativa de aplicación:

  • ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).
  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre desenvolvemento do proceso de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2022-2023.

Acceso á Sede Electrónica

Anexos


Formulario de reserva de praza.

No hay comentarios:

Publicar un comentario